Tuesday, November 23, 2010

siKIKI andd siLOLO ;D

hello! hello! entry aku kali ini bercerita mengenai dua ekor binatang yang sangat sangat comel menumpang kasih di rumah kami. mereka merupakan sebahagian dari keluarga kami . menceriakan hari hari aku, sangat comel macam tuan diaa saja, hee! rabbitLOLO skarang dah macam tak tentu arah, hidup seperti gundah gulana,wahhh bahasa mengalahkan cikgu syarifah bahum pulakkk,keh3! makan tak kena, duduk tak senang. dah tak boleh nak melompat lompat macam dulu dah, duduk makan berak kencing tu jaa yang mampu dilakukan oleh si empunya badan. aishhh, aku paham perasaan dia tp aku tak mampu lakukan apa apa, hanya sekelumit simpati yang aku bagikan kepadamu wahai siLOLO oi!

 siLOLO 
yang comel comel ;)
picture ni dah lama edit time raya baru baru ni.
♥   

kucingKIKI lagy lagy lagy comel waktu kecik kecik first time dia mai merempat kat rumah aku. disebabkan terlalu comel lar, abah sanggup nak bela. seingat aku last month kod family aku start bela diaaa. comel jaa kecik kecik. bila besar tak comel pulakk. tp kami masih membela siKIKI sampai skarang, jngan risau KIKI kami masih menjaga anda semampu yang bolehh. 


 siKIKI  
yang selalu cari alasan nak keluar rumah. 

♥   


2 comments: