Monday, December 6, 2010

Hurttttt :'(

kalau laa sesiapa dapat memahami hati aku yang telah luluh pedih sakit kecewa sangat sangat. tolong tolong! saya perlukan ubat untuk sembuhkan luka yang amat amat perit untuk kulupakan. *tak ada ubat yang dapat merawat luka yang cukup dalam, seperti tebuan menyengat rasanya*. actually, tak penah rasa lagy macam mana tebuan menyengat, sakit tak? eyh, tak kisahlaa sakit mana pon, hati saya tetap sakit. sebenarnya benda tu sangat la remeh temeh bagi anda anda yang tak paham situasi saya ini, tapi sekarang saya dah jadi taktentu arah memikirkannya. saya memang selalu rasa seperti ini, tetapi kali ini sangat sangat susah melupakan. aishhhh, I MUST BE STRONG, NOT BECAUSE JUST SMALL SMALL MATTER  macam ni dah give up?
saya minta maaf sangat sangat kepada sesiapa yang cuba menegur di facebook, saya seperti layan tak layan, sory kepada wan di skype kerana telah cuba mendecline call dari anda ( bukan cuba tetapi telah melakukanya, sorrysorrysorry) mood saya terganggu seketika :"(





 * melayan perasaan dengan lagu dadali, DISAAT AKU MENYINTAIMU* .

p/s:  if tak sukaa, i won't disturb you anymore okaay ;') *FAKESMILE*

No comments:

Post a Comment