Thursday, December 2, 2010

how we appreaciate people (:

♥ We always ignore the ones who adore us, and adore the ones who ignore us 







kita selalu dengar pepatah tu kaaa? dan situasi seperti itu selalu berlaku diantara kalian kalian semua. betul kan? kita selalu cinta sayang angau kalau boleh nak ingat ja orang tu setiap masa. makan tak basah, mandi tak kenyang, tidur tak senang *merapu*. omputeh cakap 24hours thingking of youu (: sedangkan orang tu tak penah layan kita special special, ingat kita pon belum tentu macam kita dok ingat kat dia kan? aku tak mintak pon sebijik kereta, rumah banglo, semua semua tuu. just nak dia ingat kita pon dah cukup. 
Yang terhegeh hegeh*opss bahasa terkasar* nak kat kita(ada kaa? persoalan berlegar legar di fikiran) kita tak nak pandang. haihs, macam macam :P kita ni tak penah bersyukur. Tuhan dah bagi yang tu amek ja laa, tamak sangat aih! hah, kan dah kena sekali :P 
* bercakap kepada diri sendiri*

kita ni senang ja kan ungkapkan kata sayang, cinta , LOVE kat seseorang. sedangkan kita sebenarnya tak macam apa yang dicakap. sebab itu dalam sesebuah perhubungan, kita seharusnya jujur dalam keikhlasan kita kepada seseorang itu. kalau tidak sayang, jangan cakap. kalau sayang, baru cakap. nanti frush menonggeng tak tentu pasal orang tu
* bercakap melalui pengalaman*

when I like you ,i will looking at you all the time, when I miss you, i keep mention about you, when i hate you, i will ignore you andd when i feel care, i will texting you andd when i love you, i will tell youu the truth (:
that's what happened to me now. I LOVE YOUU, when i keep talking about you, you are getting away from me. whyy? 
* plisss, i start loving you so please be with me and don't stay away from me *

tak suka bila mula mengharap pada seseorang yang tak penah mengharap kat kita, *yang tu of course*. ini kerana, hal seperti ini akan mengecewakan diri sendiri. that's whyy orang tua tua cakap, jangan terlalu berharap kat seseorang tu, mungkin suatu hari kita akan membenci diaa. jangan terlalu membenci seseorang tu, sebab suatu hari mungkin orang tersebut yang akan kita sanjung sanjungkan. betul takk?
jadi pengajaran dari cerita ini ialah, kita layan ja semua orang sama rata taw. lepas ni kalau kita tak suka dia pon, layan jaa buat buat suka. tp, kalau suka kat seseorang tu jangan over over sangat ,takut nanti dia pulak lari,hek3!
p/s: every night, i will texting you a gudnight message (:




No comments:

Post a Comment