Friday, October 14, 2011

sick of it,

Sakit hati? Memang sakit hati kan? Bukan aku sengaja nak buat macam tuu. Cuma nak bagi pengajaran kat hg. Kalau hg nak tau kami kami ni lagi banyak kali sakit hati dengan hg tau tak? Cuma simpan punya simpan punya simpan,tunggu masa ja. And plus nak menjaga hati hg,kami jaga hati masing masing. Tp,orang lain selalu cakap 'aida,dengan hg mesti hg tak rasa apa apa kan? sebab dia selalu jaga hati hg,sebab dia lagi rapat dengan hg',tp orang tak tau yang aku bukan jenis cakap depan depan,punya nak jaga hati dia,aku diam ja. Tp orang cakap jangan baik sangat nanti orang pijak kepala kita kan? Aku bukan nak hipokrit,cuma untuk think positive. Aku dah cuba think positive plus positive plus positive last last dapat negative thinking. Bila aku dengar orang semua ada masalah pasal benda nii,pasal dengan dia jugak. Orang selalu cakap "dia memang macam tu kaa?" apa yang mampu dijawab hanyalahhh hmmmmmmm. Kadang kadang melawak melawak pun dah melampau. Tak kisah nak melawak,tp bila orang dah gelak gelak nak melebih lebih pulak. Orang lain pun pandai nak melawak,tp tak sakit hati pun macam hg melawak,betul tak? Memang nampak tak kisah,tp kalau nak mengaibkan pasal family nih sorry sikit nahh. Hanya yang aku mampu buat lepas ni buat biasa saja lahhhh,sorry kalau lepas ni aku macam lain dah memang aku lain sebab hg yang minta aku jadi macam niii. Nak terasa pun dah tak larat nak terasa dengan hg dahhh. Aku just harap hg dapat berubah lepas ni,tp orang cakap hg tu jenis hati batu.

 Thanks dekat orang tu sebab menyedarkan aku semalam yang
Walaupun ada berjuta juta kawan dekat dunia ni tak guna jugak sebab hanya beberapa sahaja yang pandai menghargai,

No comments:

Post a Comment