Wednesday, December 28, 2011

Teng teng teng

SCHOOL HOLIDAYS GONNA END SOON!

Teteteeetetetetetterenggggtengteng

Saja buat intro pembuka bicara,

Oh no oh no cuti sekolah nak habis dah *buat buat pengsan. Kenapakah masa begitu cepat berlalu? oh tidaaaaaaaaak! Ceh macam la bermanfaat sangat cuti aku ni,bagus jugak dah nak bukak sekolah ni boleh jumpa kawan kawan yeaaaaaay.  YA ALLAH RINDU TAHAP 90 DEGREE DAHHH *perlu kah aku capital kan words tu? Sumpah aku tak tipu wehhh. Memang duduk rumah aku rasa waste time sangat sangat. Asyik dengan dunia facebook and twitter,dah teraddict la katakan. 

Ohyeeaaahhhhhh,next year aku SPM wehh. Apa? Tak dengar la? Aku akan menghadapi peperiksaan  SIJIL PELAJARAN MALAYSIA wehhhhh! Oh awat aku tak rasa apa apa pun ha. Seriusly no feeling langsung yang aku heran budak budak PMR next year lagi takut daripada aku. Mustahil. Ceh aku boleh duk chill chill lagi sekarang nanti dua tiga bulan baru nak sedaq kot kan? Hahaha. Time tu baru nak rasa benda tu actually untuk future aku. InsyaAllah next year bila dah masuk hostel,jaranglah akan guna facebook twitter semua ni. Boleh more focus on SPM. Dekat sana memang takkan ada pun masa nak update update segala bagai. Next year aku bakal menempuh pelbagai stress stress yang form5 this year rasa and aku yang akan jadi the big senior sebab dah last year. InsyaAllah boleh tunjukkan teladan yang baik untuk adik adik. Cewahhhh,ayat memang tak boleh blah.

Pesanan buat junior tersayang,

Okay bakal menetap di hostel tersayang and junior junior form one akan masuk. Please junior tersayang kalau dah baru jadi senior for the first year jangan jadi kurang diajar sangat eh? Sebab ramai lagi senior atas hampa hampa nanti tau? Pesanan khas dari kakak yang yang kurang dianggap kakak *sebab lebih kurang ja kalau bohong sikit orang boleh kata aku form1. Ceh nak kata aku kecik lah ni? Hakikatnya pendek. Bukan apa,takut nanti baru masuk first year senior dah jadi besaq kepala pulak. Kami kami dulu pun mana ada nak besaq besaq kepala ni,kecil ja kepala kami wahahahahaahah. *Okay tak lawak pun -,-. Kalau boleh hormatlah senior senior atas hampa,tidak mintak untuk ditakuti pun.

Bila masuk sekolah nanti macam biasa akan menghadapi perhimpunan yang part paling aku tak suka,err. Semak kepala otak ja -..-. Okay first second week memanglah okay tp bila dah masuk berweek week tu sure semua akan EEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR! And and and,aku malas nak cerita dah kalau tak sampai esok pun tak habes kuikuikui. Okay,bye!



AND TRY NOT TO THINK

Stop jiwang jiwang sat one year,*dushhh! Boleh tak?

2 comments: