Tuesday, December 21, 2010

FAACEE-BOOK err,

facebook facebook FACEBOOK

Ponnn!pon!pon! Ehh, lama tak post entry baru, rasa teruja sikit.
*senyum sampai ke telinga, aku memang hiperbola. Tak sia sia cikgu Sharifah Bahum ajar aku selama ni*cehhhhhcehhhh cikgu kembang semangkuk :P
Entry kali ini, aku kekosongan idea sangat sangat tapi tiba tiba ada idea winkwink! 




***

Facebook! err, semakin membosankan. Betul ? betul? kalau online tu paling excited bila nak bukak FACEBOOK, sanggup tinggal tv sanggup tak mandi sanggup berlapar. Bukak mata mesti laptop depan mata.
MAAF! saya bukan macam tu okeyyy?
 Bila bukak hampeh betol,mengecewakan jaaa! Rasa masa terbuang dengan mengONLINE kat FACEBOOK, err. Boring sangat sangat sangat! anddd FACEBOOK baru sekarang macam tak guna,notification sekarang dah tak buat kerja macam dulu. Tak report kalau jadi apaapa, nak tunggu orang pergi check pulak. Ehh, tak sukaaa! kepada faker yang telah menyamar menjadi aku *aku tahu laa aku comel sangat,takpayah sampai nak kena ambil gambar aku bukan satu, banyak pulak tu.
Terkejut monyet aku, monyet pon tak terkejut macam aku 


*ada tak muka macam monyet tengah makan pisang dan tiba tiba pisang dia kena curi?


SIKITSIKIT laa*Muka tak bersalah




 Memang kesian lah kat kau, maybe muka kau serba tak kena sebab tu sampai letak gambar orang. Hidung terlebih tak mancung, pipi tersorong sorong, iskiskisk! cepat cepat bagi banyak banyak lagi
*sudahh, merapu banyak . . .
 That's why sampai desperated nak ambil gambar orang. ish!ish!ish! tak paham. Nasib orang tu dah menghilang diri, merajuk kot pergi overseas atau terjun lombong belakang rumah? Kalau ANIS AMIRA tak cakap pasal benda ni, mesti aku tak tahu sampai bila bila,huh hampeh! rasa macam nak pergi jumpa kau, nak tarik tarik rambut,tampar pipi kau tolak kau dalam kolam. Baru puass! *macam la boleh buat, takpa cakap pon jadilahh. Sampai sekarangg aku susah nak approve orang, takut jugak sepupu sepapat kepada faker tu nak tipu aku lagy, *dushdushdush,penampar maw?
Sampai kawan sekolah lama aku,buat facebook letak nama perempuan, gambar pon tak letak, minah mana pon aku tak kenai, jangan harap aku nak approve, nasib kau cakap.
Plisss, kepada sesiapa yang hantar merapu penyapu kat IM or WALL aku, plisss kalau dah sekali aku tak balas,takkan tak paham. Tak berniat nak buat macam tu, tapi kalau dah setiap masa nak hantar,tension tahu? kau apa tahu?  Tahu makan jaa, tu yang sekarang dah tembun semacam. Ehh,jangan terasa tak tuju kat sapa sapa, sapa yang baca nasib kau laaa. Plissss! plissss! plisss! siap ada seorang kanak kanak berusia dalam duabelas tahun hantar kat IM kesian dia tak bersalah
* macam budak mentah yang tak cukup zat. *


 SORRY TO SAY, AKU MEMANG SOMBONG. SO? ADA KAU KISAH?
KALAU MOOD AKU BAIK AKU LAYAN KAU


 Kecuali orang tu yang aku rapat or aku kenal or aku minat or aku suka or aku tak benci kau sangat bertuah waktu tu. Tapi kalau mood aku tak baik aku memang malas nak balas sikit.
Lain laa kalau orang tu aku sayang sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat ehhh, cukuplahhh!
aku akan tunggu dia hantar apaapa,wahhhhhh melompat lebih tinggi
sukasukasuka :P
taksukaa? GET OFF LOSER







4 comments:

  1. wujud lagi ka budak sial tu pnya facebook ?

    ReplyDelete
  2. sekarang tak wujud dah kot. Dya tak wujud dekat sapa yang blok dya, tapi aku rasa dya wujud dekat orang yang tak blok dyaa

    ReplyDelete
  3. hg blok dia ka??
    apa tah fb bdak tu
    lupa plak ??
    aku nak add pown takot
    haha :D

    ReplyDelete
  4. yalaa,satg lagy banyak dya amek gambar aku. hahahaah :P
    LEEZA MS kot,dya dah takdak dahhh,
    awat hg nak add pulakk?

    ReplyDelete