Monday, December 27, 2010

sixteen ♥

 enambelas?

Tahun depan enambelas? Macam tak boleh terima pulak, rasa macam baru nak masuk darjah empat. Cehhh, perasan muda pulak :P kalau aku pakai baju sekolah rendah, ikat tocang dua, bawak beg roda budak budak yang macam akademi fantasia disingkirkan, buat muka innocence sikit sure orang cakap aku macam budak sekolah rendah yang baru nak mengenali dunia,hee.


Serious macam tak percaya next year going to be sixteen. Dah matang sikit bukan macam dulu dulu yang suka main main dalam kelas. Cikgu mengajar kat depan boleh dengar kawan sebelah cerita pasal kena tinggal dengan boyfriend. Sapa suruh kau tak belajar? kan dah kena tinggal,


* kidding *

Atas dasar simpati dengan rela hati menghulurkan telinga supaya dia banyakkan bersabar, selawat banyak banyak, buat solat hajat semua.
Sampai time cikgu sejarah mengajar, mesti ada yang gelak gelak kat belakang. Aku apa lagi join gelak gelak. Bila aku tanya er, kenapa ? 
Then semua cakap,

Kau tengok cikgu tu semangat gila cerita pasal zaman Jepun dulu dulu, setiap kali dia cakap mesti hidung dia kembang kempis. Aku pun memerhati cikgu tu buat seketika waktu..lama lama, err, betul jugak mungkin sebab cikgu ni terlalu bersemangat bercerita sampai lupa nak cover hidung dia. Apa lagi,tersipu sipu malu sambil tersenyum kambing pulak dia

No comments:

Post a Comment