Friday, February 25, 2011

Wahhhhwahwahhhhh, lamanya tak update blog. Rindu pulak nak meng-update update ni, dah nak masuk bulan tiga duaribusebelas :) biasalahh, ceq busy pulak aih this year,HAHAAAAAA. Dah stay kat hostel tu paham paham jalah kann? Sekarang dah masuk form four yang dianggap masih form one yang baru nak mendaftar sekolah. Yang baru mula untuk mempelajari subjek subjek baru, jadi, memang kena jadi matang sikit. Sekarang duduk hostel dah start jadi senior tapi aku lebih kurang budak budak form one yang tak bersalah tu, padahal banyak buat salah :P Sebab aku masih perangai kebudak budakan kot, entahlah. Memang setiap kali orang tanya ''eh eh adik fom brapa ehhhh?'' , "form four :)" , *dalam hati lepas ni mesti bagi feedback yang kurang baik. ''Serius? Laa engatkan form one, tak nampak macam form four pon" *dalam hati, kenapa? Tak cukup serius ke muka aku ni? -______-. Kenapa? Tak layakkah aku bergelar pelajar form four, tak cukup layakkah? Sedih betul kadang kadang tapi tidak mengapa, ramai orang cakap saya dah cukup sesuai dengan saiz sebegini, muahahahaaa. Dah cukup bangga tahu jadi form four ni, kau apa tahu? 






No comments:

Post a Comment