Saturday, May 14, 2011

Kebebasan setengah hari

Alhamdulillah,exam pertengahan tahun yang amat amat sukar ditafsirkan sudah berakhir. yes! yes! OHHHHH-EMMMMM-GEEEEEE! mintak maaf siap siap kat cikgu kalau tiba tiba ada warna MERAH kat slip peperiksaan aku,hee. Paham paham jelahhhhh yee? ohh,tidak mengapa ini baru tingkatan empat bukan LIMA. Hee. Opss, sila jangan terasa pleasee. Saya ucap selamat menjawab siap siap untuk budak budak tingkatan lima yang ambil SPM tahun ini, yaa? YOU CAN DO IT! Sebenci atau sesayang mana aku kat hampa semua, aku tetap mendoakan yang terbaik okayyyyyy? Err, okay saya tahu dah keluar tajuk. Thanks to kawan kawan, cikgu cikgu yang dah brainwash aku last minute. Aku hargai sangatt. Tapi tak janji keputusan yang memuaskan tahu? Apa apa pun saya dah all out selama dua minggu andd apa yang keluar itulah hasil usaha saya selama ni. EHH,TAK BOLEH BLAHH AYAT!
Saya sangat merindui rumahhh,familyyy,kiki and semua benda benda penting yang saya selalu buat dekat rumah.Yang paling penting,

KEBEBASAN SETENGAH HARI :)



WAITTTT!
*Err,err,err...... awak! saya nak tahu apa yang awak nak cakap kat saya hari lepas lepas. Please jangan lupa dahh atau awak buat buat lupa. Jangan buat saya tertunggu tunggu. Balik nanti make sure awak dah ingat tauuu? Walaupun benda tu tak penting,
Grr -__________________________-

No comments:

Post a Comment