Saturday, August 13, 2011

Bukan niat untuk sombong

Kenapa susah sangat nak lupakan orang yang kita sayang? tmbah tmbah kalau orang tu selalu sangat kita jumpa, selalu sangat kita nampak,selalu sangat berdekatan dengan kita. Bukan maksudnya nak lupakan terus memang lah tak boleh kan? kalau boleh dah takmau sayang sayang semua sebab sakit hati ja sayang kat seseorang yang belum tentu sayang kita kan? memang aku create post nih untuk dia pun,suka hatilah nak terasa ke tak. Hihii. Kenapa skarang bila kita dah mula nak lupakan seseorang but then dia datang balik secara tiba tiba. Kenapa eh time kita dah boleh tak ingat kat dia, then dia kata kita sombong pulak. BUKAN NIAT NAK SOMBONG,JUST NAK TRY LUPAKAN DIA ITU SAHAJAA :') okay dia kata aku sombong,actually aku tak penah pun lupa dia cuma aku nak take time untuk lupakan dia. Kalau aku keep tegur tegur dia,sampai bila pun aku tak boleh lupakan dia,betul tak? So janganlah terasa kalau aku tak tegur atau buat sombong bila kita jumpa.


Maybe lepas ni susah sangat nak cakap kalau jumpa,


Kalau boleh aku nak baik baik macam dulu :'(


No comments:

Post a Comment