Friday, August 5, 2011

Puasaaaaaaa!

Okay,maybe semua orang nak kata EHELEHHHH,MINAH NI BAJET GILEWWWWW! Fine aku tau walaupun dah hampir seminggu dah puasa,tp aku nak ucapkan jugak SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK. Ececehhhh,aku nak mintak maaf maaf maaf kepada semua semua yang sakit,disakiti,menyakiti hati dengan aku. Bulan puasa nih aku nak jadi baik sikit,yalahh kena insaf sikit. Takpa,sekurang kurangnya aku sedar yang aku agak jahat sikit,heheee. Kurangkan kutuk kutuk orang tau,bulan bulan puasa ni kena kurangkan sikit gosip gossip semua. Berbaik baik dengan semua orang,sapa sapa yang on the way nak bermusuh dengan aku,hentikan niat anda okay? Sebab aku pun dah hentikan niat aku. Cehhhhh,tak leh blah doh!

LEPAS NI AKU HARAP TAKDAK DAHH,KALAU DAH JUMPA TU SORANG PANDANG ATAS,SORANG PANDANG BAWAH SORANG PANDANG KIRI,SORANG PANDANG KANAN. TAKPA,LEPAS RAMADHAN NI KITA SAMBUNG BALIK DRAMA KITA EH?

No comments:

Post a Comment