Thursday, November 24, 2011

Okay lama tak update. Malas nak bukak tp terniat hati nak bukak sebab nak cakap something something,gheeeeee :/ tiba tiba rasa mood terbang.







Time takdak sapa mula lah nak cari aku kan? Aku pun layan sebab dia ja yang dari dulu sampai sekarang member aku dekat facebook aku layan. Actully bukan nak kata aku ni jenis tak suka sangat nak layan orang orang dekat facebook tp taktiawww kenapa aku mesty layan dya,OHHHH-EMMMM-GEEEEE aku suka dekat dya kahhh? Dari last year lagy aku kenal dengan dya tp tk penah pun jumpa lahhhh. Dya bila takdak awekks mula nak cari aku time dah ada kadang kadang okay kadang tak tp bila dah takdak sapa mula saja bagy aku suka dekat dya pulakkk. Maybe dya ni jenis cepat jemu kott muka macam dya memang tak heran la nak tukar tukar awekks ni,macam aku kata MUKA MACAM DYA BOLEH LAH TUKAR AWEKKS MACAM TUKAR DP FACEBOOK. wuahahahahahahaaaaaa. Tp aku tk kisah pun (actually kisah jugak lah) dya nak dengan sapa pun aku bukan ada hak apa apa. Tp kenapa suka bagi harapan dekat akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu? And kenapa aku pulak nak mengharap kalau dah sedia tahu dia memang macam tu? Hmm,takpalah. Kbyee :/

No comments:

Post a Comment